سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به دنیا رغبت ورزد و آرزویش در آن دراز گردد، خداوند دلش را به اندازه رغبتش به آن کور می کند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

السلام علیک ایتها المحدثه العلیمهعکس از وبلاگ دوئل

السلام علیک ایتها المظلومه المغصوبه

السلام علیک ایتها المضطهده المقهوره

السلام علیک یا فاطمه بنت رسول الله

(سلام بر تو ای آنکه به الهام خدا دانا بودی! سلام بر تو ای بانوی مظلوم که حقت را غصب کردند!سلام بر تو ای ستم کشیده مقهور!سلام بر تو ای فاطمه دختر رسول خدا ! رحمت و برکات بی پایان حق برتو باد!)

*** در آن هنگامه پر غوغا ،به ناگاه ندایی از جانب جبرئیل تمام همهمه ها را فرو می نشاند: (چشم هایتان را فرو افکنید تا فاطمه دختر محمد عبور نماید) در پی این ندا هیچ پیمبری، هیچ صدیقی و هیچ شهیدی باقی نمی ماند،مگر آنکه چشمانشان را از روی احترام فرو می افکنند.ناقه فاطمه، با هدایت جبرئیل،از عرصه محشر می گذرد تا در مقابل عرش پروردگار قرار می گیرد.فاطمه از ناقه فرود می آید و زبان به تظلم خواهی می گشاید.از جانب خداوند ندا می رسد: (فاطمه! ای حبیبه ی من!بخواه که هر چه بخواهی ، عطا می شود....به عزت و جلالم سوگندکه ظلم هر ستم کاری را خودم مجازات می دهم) پس فاطمه(س) عرضه می دارد: (کجایند فرزندان فاطمه و شیعیان او؟! کجایند محبان فاطمه و محبان فرزندان او؟!) در پی این ندای رحمانی فرشتگان رحمت، شیعیان، فرزندان  و محبان فاطمه را در بر می گیرند و به دنبال آن حضرت وارد بهشت برین می گردانند***(فرازی از حدیث بلند امام صادق(ع) –شیخ صدوق، الامالی، ص 25.)



 
نوشته شده توسط : سبحان |  یکشنبه 89 اردیبهشت 26  ساعت 4:0 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تقصیر جمعه هاست ...
سخت گیری در حفظ بیت المال
روند رشد اشرافیت و رفاه طلبی
اینجا هیچ چیز متعارف نیست؟!!!
تبرک است ...
هزار نفر از ما بمیرد، هیچ خبرى نمى‏ شود!
سلوک ذیل سیاست
دانلود فیلم شناخت سی امین جشنواره فیلم فجر
از اهل معصیت مى‏ شدید یا اهل عبادت؟
انسان انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]