سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش راهنمای عمل و عمل ظرف فهم است . [امام سجّاد علیه السلام]

این بنده از حدود بیست سال پیش که قلم به دست گرفته، مقاله یا کتاب نوشته ام،تنها چیزی که در همه نوشته هایم آن را هدف قرار داده ام حل مشکلات و پاسخ گویی به سووالاتی است که در زمینه مسائل اسلامی در عصر ما مطرح است.نوشته های این بنده، برخی فلسفی، برخی اجتماعی،برخی اخلاقی،برخی فقهی و برخی تاریخی است. بااینکه موضوعات این نوشته ها کاملا با یکدیگر مغایر است، هدف کلی از همه اینها یک چیز بوده و بس.

دین مقدس اسلام یک دین ناشناخته است.حقایق این دین تدریجا در نظر مردم،واژگونه شده است و علت اصلی گریز عده ای از مردم، تعلیمات غلطی است که به این نام داده می شود.این دین مقدس در حال حاضر بیش از هر چیز دیگر از ناحیه برخی از کسانی که مدعی حمایت از آن هستند ضربه و صدمه می بینند.هجوم استعمار غربی با عوامل مرئی و نامرئیش از یک طرف و قصور یا تقصیر بسیاری از مدعیان حمایت از اسلام در این عصر از طرف دیگر ، سبب شده که اندیشه های اسلامی در زمینه های مختلف ، از اصول گرفته تا فروع ، مورد هجوم و حمله قرار گیرد.بدین سبب این بنده وظیفه خود دیده است که در حدود توانایی در این میدان انجام وظیفه نماید.

بخشی از مقدمه کتاب عدل الهی نوشته متفکر شهید استاد مرتضی مطهری

مطهری که در طهارت روح و قوت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود ، رفت و به ملا اعلی پیوست، لکن بدخواهان بدانند که با رفتن او شخصیت اسلامی و علمی و فلسفی اش نمی رود.

من به دانشجویان و طبقه روشنفکر ان متعهد توصیه می کنم که کتاب های این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه های غیر اسلامی فراموش شود.

فراز هایی از پیام امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت استاد مطهری

بعد نوشت--------------------------------------------------------------

باید که جمله جان شوی         تا لایق جانان شوی(مولوی)

سال روز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری امام خامنه ای به استان فارس و حضورایشان در سومین حرم اهل بیت شهر مقدس شیراز را به همه هم استانی های عزیزتبریک می گویم. (اردیبهشت ماه 1387)



 
نوشته شده توسط : سبحان |  یکشنبه 89 اردیبهشت 12  ساعت 5:8 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تقصیر جمعه هاست ...
سخت گیری در حفظ بیت المال
روند رشد اشرافیت و رفاه طلبی
اینجا هیچ چیز متعارف نیست؟!!!
تبرک است ...
هزار نفر از ما بمیرد، هیچ خبرى نمى‏ شود!
سلوک ذیل سیاست
دانلود فیلم شناخت سی امین جشنواره فیلم فجر
از اهل معصیت مى‏ شدید یا اهل عبادت؟
انسان انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]