سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نیک بخت، دانش را دوست ندارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

چند روز پیش  دی ودی ای به دستم رسید  که خاطرات زیادی رو برام زنده کرد...

تقریبا چهار سال پیش بود که با یه عده از بچه ها شدیدا دنبال یه عکس از دکتر می گشتیم تا اون رو برای تبلیغات آماده کنیم ، اما هر چی این در و اون در زدیم غیر از چند تا عکس بی کیفیت و خارج از موضوع، چیزی پیدا نکردیم .

دست آخر هم به اون عکس معروف از دکتر، که درحال بوسیدن دستان یه پیرمرد هست  قناعت کردیم و تبلیغات خودمون رو آماده کردیم .حالا بگذریم که وقتی دکتر از موضوع چاپ پوستر رنگی مطلع شد ، حال همه بچه ها رو گرفت و اجازه نداد که اون پوسترها به هیچ عنوان پخش بشه و بانی کار خجالت زده جهت اظهار شرمندگی پیش دکتر رفت و با عتاب دکتر مواجه شد. اما حالا هزاران عکس از زوایای مختلف و با فیگورها و لباس های متعدد با بهترین کیفیت در اختیار داشتم ، که می تونستم از اون ها استفاده کنم.اما بحثم یه چیز دیگه است ، هفته گذشته در و دیوار شهر شیراز با انواع بنر های رنگارنگ دکتر پر شده بود و چهره سردار خدمتگذاری با نمایی متفاوت در ظاهر شهر نمایانگر می شد، کج سلیقگی تیم تبلیغاتی آنقدر آشکار بود که ذهن اقشار مردم با هر سلیقه سیاسی رو قلقلک می داد و مسیر دوری از تجمل رو که دکتر چهار سال برای رسیدن به اون وقت گذاشت و در این مسیر با مشکلات زیادی دست به گریبان شد رو طولانی تر از قبل نشون می داد.

 سفرهای استانی اینقدر با خودش برکت به همراه داره، که بشه براحتی از اشکالات وایرادات موجود گذشت و فقط دنبال دیدن سیاهی ها و پلیدی ها نبود، اما با برطرف کردن پاره ای از نقص ها میشه اذهان مردم رو به آینده نظام خوش بین کرد.

مثلا من نمی فهمم چه لزومی داره که دکتر در همه سفرها یه مسیر ده دقیقه ای رو در دوساعت طی کنه  و یه عالمه از مردم زیر آفتاب ایستاده و منتظر ایشان باشند، در حالیکه هنر یه رییس جمهور کوتاه کردن مسیر رسیدن تا مقصد است نه طولانی کردن اون. هر چند که از زیبایی های طی مسیر نمی شه به راحتی گذشت. به هر حال :

گریه شام و سحر، شکر که ضایع نگشت .... و

قطره باران ما گـــــــــــــــوهر یکدانـه شد

از دیگر نکات جالب و شنیدنی سفر دکتر به شیراز این بود که بعد از اینکه دکتر سفری به کیش داشتند و دوباره به شیراز برگشتند ، یه عده ای از مردم دوباره به استقبال ایشان رفتند و موجبات خنده ناظرین رو فراهم آوردند، هر چند در نوع خود بی نظیر نیز بود.

پی نوشت ها --------------------------------------------------------

اول اینکه دی ودی مذکور مربوط به سفرهای استانی دکتر احمدی نژاد است که این روزها با نام (نگاه از نزدیک) عرضه میشه.

دوم اینکه انتقاد بنده از سر دلسوزی و در راستای تایید منویات قبلی است نه رویگردانی از مواضع قبلی .

و سوم آرزوی توفیق برای دولت خدمتگذار دکتر احمدی نژاد.(دامت توفیقاته)



 
نوشته شده توسط : سبحان |  چهارشنبه 88 اردیبهشت 16  ساعت 10:43 صبح 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تقصیر جمعه هاست ...
سخت گیری در حفظ بیت المال
روند رشد اشرافیت و رفاه طلبی
اینجا هیچ چیز متعارف نیست؟!!!
تبرک است ...
هزار نفر از ما بمیرد، هیچ خبرى نمى‏ شود!
سلوک ذیل سیاست
دانلود فیلم شناخت سی امین جشنواره فیلم فجر
از اهل معصیت مى‏ شدید یا اهل عبادت؟
انسان انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]