سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ویژگیهای مؤمن آن است که از حرامها پاک باشد و در شبهه ها توقف کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ به علی علیه السلام ـ]

نزدیک به یک ساعت بود که حاج آقا روی منبر جا خوش کرده بودند و قصد پایین اومدن هم نداشتند، حاج آقا از فلسفه و عرفان و سیاست و صهیونیسم و ورزش و خانواده و جامعه شناسی و اقتصاد و عرفان های کاذب وجنگ نرم و سرد و خشک صحبت کردند اما امان از یک لحظه پرداختن به احکام...

به جرات می شه گفت که بین سی تا چهل درصد از مخاطبین حاج آقا ،افرادی هستند که در احکام ابتدایی و شرعیات با مشکلات جزئی و شاید هم کلی مواجه هستند،اما این روزها مثل اینکه قرار نیست هیچکس وظیفه اصلی خودش رو انجام بده و همه به دنبال اولویت های روز جامعه می گردند و از این نکته غافل هستند که اولویت های هر کسی با توجه به جایگاه و موقعیت خودش تعریف می شه و اولویت برای همه انسانهای یک جامعه یکسان نیست.

اگر جامعه رو به یک کشتی تشبیه کنیم،اولویت ناخدا با ملوان ها و پاروزن ها و دیدبان ها متفاوت است وهر کسی در این کشتی وظیفه خاصی رو بعهده دارد و اولویت های تمام این افراد با توجه به نقشی که در پیشبرد کشتی ایفا می کنند، تعریف می گردد .

و آرزوی من این است که یک روزی در مملکت ما همه دکترا و مهندسا هم با احکام و شرعیات به خوبی آشنا بشوند و تخصص خودشون رو با تعهد و تقوی آمیخته کنند و این میسر نیست مگر اینکه علمای ما دست به کار شوندو از تریبون های خودشون جهت ترویج این مهم (حداقل در ابتدای مباحث بصیرتیشون) گام بردارند.

پی نوشت-----------------

بر و بچه های طرح ولایت خبر خبر خبر خبر!!!؟؟؟

با همت جمعی از دوستان دانش آموخته طرح ولایت سایت مجموعه طرح ولایت بسیج دانشجویی چند وقتیه راه افتاده و امکان ارتباط مجدد دوستان از طریق این سایت فراهم شده.درضمن اگه مطلب به درد بخوری هم دارید می تونید با عضویت در سایت برای مدیر سایت بفرستید تا درقسمت مقالات سایت ثبت بشه.

منتظر ملاقات همه شما هستیم ..........................حتما می گید پس کو آدرسش !!! 

فکر کردید به همین راحتیه ................................باید برید به ادامه مطلب!!!!
 

 

 

این آدرسشه   اگر لوگوی سایت رو هم بخواهید در قسمت لوگوی وبلاگ هستش.

دعا یادتون نره www.tarhbso.ir

 



 
نوشته شده توسط : سبحان |  پنج شنبه 89 دی 2  ساعت 5:12 عصر 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تقصیر جمعه هاست ...
سخت گیری در حفظ بیت المال
روند رشد اشرافیت و رفاه طلبی
اینجا هیچ چیز متعارف نیست؟!!!
تبرک است ...
هزار نفر از ما بمیرد، هیچ خبرى نمى‏ شود!
سلوک ذیل سیاست
دانلود فیلم شناخت سی امین جشنواره فیلم فجر
از اهل معصیت مى‏ شدید یا اهل عبادت؟
انسان انقلاب اسلامی
[عناوین آرشیوشده]