• وبلاگ : 
  • يادداشت : نشانه هاي ايمان حقيقي (بخش دوم)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    به نام خداوند متعال
    سلام حميد آقا
    ان شاء الله که خوب و سر حال هستيد. از اينکه به وبلاگ اين حقير سر مي زنيد بايد بگم منت مي گذاريد. مطلبتان را خطاب به آقاي چيت چيان که در مورد تکنولوژي نوشته بود خواندم. با مطلبي که در وبلاگ من زده بوديد فرق اساسي داشت. انگار که نظرتان در وبلاگ من عوض شده باشد. در هر حال ممنون.
    در مورد دو مطلب آخري که نوشته ايد بايد خيلي تحسينتان کنم. خيلي هم سياسي نيستيد و اين خيلي خوب است. اگر اين دو مطلب را نمي ديدم حتما مي گفتم زياد در سياست فرو رفته ايد. ولي مثل اينکه حرف اشتباهي است. حالا که اين طور است فقط بايد بگويم التماس دعا.
    يا علي

    پاسخ

    سلام بر آقا محمد مهدي عزيز (ياد سفر زيارتي قم كه با هم بوديم بخير)نظر من در مورد مطلب جنابعالي علاوه بر تحسين شما در نگارش مطلبتان تاييد نظرات شما و تاكيد بر آنها بود و در عين حال بنده تعبير برادر سلمان را در مورد استفاده از تكنولوژي به -اكل ميته - را نپسنديدم چرا كه اين قاعده فقهي تنها در شرايط اضطرار موضوعيت پيدا مي كند در حالي كه كشور ما در مبحث استفاده از تكنولوژي مدرن روز جايگاه طالب علم را دارد كه آن را حتي از كافر و يهودي نيز بايد با تمام توان فرا گرفت .به هر حال نظر جنابعالي براي اين حقير گوارا و شيرين بود.دعا يادتون نره