• وبلاگ : 
  • يادداشت : حزب الله بايد سنگ صبور باشه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    حميد عزيز سلام
    ما هم دلتنگ شمائيم برادر. از احوالپرسي گرم و نرمتان هم بي نهايت خرسند شديم.
    ما نه حزب گراييم نه حزبي. نه اصولگرا به معناي حزبي و تشکيلاتي اش هستيم و نسبتي با اين جماعت داريم، نه اصلاح طلب، نه «منحرف».
    تا جايي که به خاطر دارم آدم عميقي بودي. اما چرا فقط با خواندن يک مطلب اينچنين برآشفته اي و درباره ما به قضاوت نشسته اي و حزب گرايمان مي خواني و متحجر، نمي دانم!
    ظاهرا با تحليل من درباره ايدئولوژيک نبودن راي مردم در انتخابات مخالفي و آن را عصر حجري مي داني. نظرت محترم! اما اگر راي ملت در نظر شما ايدئولوژيک است، پس مي پنداريد که ملت ما مرتب ميان سکولاريسم (راي به خاتمي) و آرمان هاي امام(راي به احمدي نژاد) در نوسانند و اگر فردا روزي دوباره اصلاح طلبي روي کار آمد، ملت دوباره از آرمان هاي انقلاب برگشته اند و اين چرخه همچنان ادامه دارد. توهين به ملت بالاتر از اين؟ من اما معتقدم قاطبه مردم نفس حضورشان سر صندوق، تائيد نظام و لبيک گويي به آقاست و اما مي خواهند يک «مجري» بر سر کار بيايد که وضع معيشتشان را سر و سامان دهد؛ به کسي راي مي دهند که براي رفع دغدغه هاي روزمره شان برنامه داشته باشد.
    دوباره آنچه نوشتم را بخوان که ظاهرا فقط چشمي چرخانده اي! از اين رو مي گويم دوباره بخوان که نمي دانم يادداشت من چه ارتباطي به تحليل استقبال مردم از آقا در کرمانشاه داشت که بخش مهمي از نظر چندسطري ات را به ناتواني در تحليل اين استقبال پرداخته اي!!
    ضمنا نظام سنگ صبور نمي خواهد، مرد عمل مي خواهد!
    خيلي مخلصيم.