• وبلاگ : 
  • يادداشت : جشنواره فجر در شيراز ،فيلم پل چوبي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سينا 
    يا ابالفضل ، تو ديگه چه اعجوبه چندش آوري هستي
    + علي 
    به شخصه بسيار با اين فيلم ارتباط برقرار کردم
    خود من مخالف خيلي اتفاقات سال 88 بودم
    ولي در حدي که اين فيلم در رابطه باهاش ساخته شده بود رو کاملا قبول دارم و واقعا اتفاق افتاده بود!
    در ضمن خيلي از اتفاقاتي که شايد به مذاق شما خوش نياد در جامعه هست و تا باور نکنيم که اين اشکالات وجود داره نميتونيم هيچ راه حلي براش بياريم
    پس بياييم با ديدي باز تر به مسائل نگاه کنيم
    + راضيه و پيمان 
    فيلم خوبي بود. منتهي مشکل فيلمنامه داشت. بازي ها همه خوب بودند ولي هديه تهراني اصلا به دل نمي نشت. براي فيلم زحمت زيادي کشيده شده بود ولي با يک فيلمنامه بهتر مطمئنا شاهد فيلم بهتري بوديم.
    آقاي عاشورايي آنچه که در پس زمينه سياسي فيلم بيان شده بود يک واقعيت است. نکند ميخواهيد همه اين چيزها دروغ است. بالاخره کهريزک، اين همه بگير و ببند و.... اتفاق افتاده. حالا اگر در يک فيلم به طور ناقص و در حد يک اشاره به آن پرداخته شود اسفناک است. شماها حتي تحمل يک فيلم را هم نداريد. واي شما. يعني اينقدر تحملتان کم است؟ يا فيلم را نديده ايد يا داريد از روي تعصبات کورکورانه سياسي تان قضاوت مي کنيد.

    سلام عليکم.اين مطلب و دو مطلبي را که زير اين پست ارسالي هست، خواندم.واقعا متاثر شدم.وضعبت سينماگران و سينمايي ها و سينما دوستان بدجور اسفناک شده. فيلم هايي که اخيرا در حوزه ي جنگ ودفاع مقدس مي سازند، شديدا ناراحت و نگرانم مي کند.براي اينکه مردم از فيلم هاي جنگي خوششان بيايد با خميرمايه طنز مخلوطشان مي کنند.دارند جنگ رو کم کم کم بي ارزش و شوخي و امثال اينها نشان مي دهند. سينماي ايران هم که ديگر بايد فاتحه اش را خواند.بدجور جريانات سياسي نادرست در فيلم ها رواج پيدا کرده. وضع پوشش و حجاب هم که.... خوب سينما جاي افراد متمدن و مدرنيته ست ديگه... خدا همه ي ما ها را به راه راست هدايت کند.از شما ممنونم که در راه روشنگري و راه حق تلاش مي کنيد.ان شاءالله خدا ياريتان کند.به وبلاگ ما هم سري بزنيد.

    يا علي