• وبلاگ : 
  • يادداشت : تو مي آيي...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + س 
    با سلام و احترام
    شما با اين نوع ادبيات پاسخ،سعي در در ايجاد نوعي مغالطه داريد دوست عزيز شما با چرخاندن و جلب کردن توجه مخاطب به (غلت املايي و خود آتش بودن ،ديالوگ درست..)و از اين دست مسائل قصد به فرار از موضوع و جواب ندادن به سوال را داريد.به راحتي با پاسخي سريع به اين سوال:
    که آيا شما به جهت علاقه به طرز تفکر به اين عکس، يا اينکه همسو بودن اين عکس با عکس هاي ديگر(که به هيچ وجهي اين طور نيست) پاسخي درست و منطقي ميداديد نه اينکه با مخاطب بازي مي کرديد !!!
    در باره نا شناس بودنم :
    شما نظرات را با افراد نيسنجيد بلکه افراد را نظراتشان بسنجيد.
    التماس دعا(يا حسين)
    + س 
    با سلام
    در سه متوالي به اين وبلاگ سر خواهيم زد در صورت بودن عکس رئيس مجلس همچنان در بالاي صفحه،به همراه رضا و ديگر دوستاني که موافق اين موضوع هستد ديگر به اين وبلاگ سر نخواهيم زد.
    دوست عزيز قرار دادن چهره هاي همچون سعيد قاسمي در کنار آقاي لاريجاني در *هر صورتي* قابل توجيح نمي باشد اميدوارم که به نظر مخاطبان خود احترام بگزاريد و تجديد نظر بفرمايد. . .
    پاسخ

    با سلام عرض دروداول اينكه توجيه رو اشتباه نوشتي.(توجيح )ثانيا توجيه حماقته،تضعيف خيانته، تكميل رسالته ثالثا بهتر نيست خودتون رو معرفي كنيد شايد اينطوري بتونيم به ديالوگ بهتري برسيم (جدال براي يافتن بهترين)رابعا بنده آتيشم از شماها خبلي تندتره پس بهتره كاسه داغ تر از آش نشيد.خامسا هدف بنده انجام رسالت و وظيفه ذاتي يك انسان ظاهر الصلاح است،خواه با مخاطب و خواه بي مخاطب (ما مامور به تكليفيم نه نتيجه)در پايان هم بايد عرض كنم كه مشتاق شنيدن نظرات انتقادي و مصلحانه شماي ( ناشناس) هستم ،البته نظرات توام با تهديد شما را هم با گوش جان مي شنوم اما تضميني براي پذيرفتن آن ندارم(التماس دعا)