• وبلاگ : 
  • يادداشت : چرا شاهچراغ ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 17 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    ترديدي نيست كه در هر كشوري ممكن است گروهي هرچند اندك به مخالفت با اصول و ارزش هاي نظام حاكم برخاسته و منافع خويش را دنبال كنند. اما بايد توجه داشت كه اين گروه ها نه حزب و جريان سياسي -كه در چارچوب قانون اساسي و نظام فعاليت مي كنند- بلكه جريان هاي اپوزيسيوني هستند كه هدف براندازي و استحاله از درون را دنبال مي كنند... و نگاه به آنها نبايد با نگاه به يك «حزب، جمعيت، انجمن، سازمان سياسي و...» يكي باشد.
    وقتي الان مي بينيم که فلان وزير خارجه کشور اروپايي حرف از جنگ با ايران مي زند ، جهان تحويلش نمي گيرد طوري که طرف به عذرخواهي و غلط کردن مي افتد نشان از آن دارد که دفاع و مبارزه ايران اسلامي در طول ? سال در حافظه تاريخ فراموش نشده است

    سلام داداشي

    امروز تقسيم اصليمون معلوم شد. افتادم يكي از كلانتري هاي گلپايگان.

    خوبه نه؟ بيچاره شدم.

    سلام

    همين الان اولين پست وبلاگم را گذاشتم

    خوشحال ميشم سر بزنين و نظر بدين.

    دعا گويم

    باورت ميشه همين چند روز پيش اين سوال برام پيش اومده بود كه چرا ميگن شاهچراغ؟!البته خيلي وقت پيشا يه چيزايي شنيده بودم ولي يادم نبود دقيقا چي بوده.راستي اگه منبعش رو هم بزاري بد نيست.
    كوشنر اين را به زبان نياورد، اما به خوبي فهميده بود كه هنگامي كه به زبان آوردن نام جنگ اينقدر براي دولت فرانسه گران تمام مي شود و رئيس جمهور ايران آن را «بي اهميت» تلقي مي كند، وارد شدن به چنين جنگي چه عواقبي مي تواند داشته باشد. كوشنر مي داند كه ايران يك شريك تجاري بزرگ براي فرانسه است و بستن درب بازارهاي ايران به روي پاريس، شركت هاي فرانسوي را با بحران مواجه مي كند. وزير خارجه فرانسه به ياد دارد كه ايران 28سال پيش «همه كفر» را سر جاي خود نشاند... و مي داند كه ايران امروز، ابزارهايي دارد كه مي تواند «قلب منافع غرب» را با آنها نشانه رود. او مي داند... كه نبايد سخن به گزافه مي گفت.

    سلام شيراز بودي؟ خوب خبر ميكردي.

    موفق باشيد

    سلام از مطلب زيبا و قالب جالبتان لذت بردم.

    موفق باشيد

    يا علي

    سلام آقا داداش

    حال شما؟

    نماز و روزه ها قبول باشه. ما رو هم از دعا فراموش نكنين.

    استفاده كرديم از مطلب حاج آقا. با اجازه ميگذاريمش روي صالحين.

    راستي چرا ميگن شاهچراغ؟ آهان يادم رفت توي ادامه مطلبه.

    بگي نگي به روزم

    يا علي

    هم اكنون، حزب حاكم ژاپن به دليل حمايت از سياست هاي واشنگتن زمين خورده و آبه قرباني شده است تا شايد حزبش بتواند با روي كار آوردن چهره هاي موجه و سياستمداران قديمي، محبوبيت از دست رفته خود را در ميان مردم ژاپن بازيابد.
    اكتبر سال 2001 پس از حملات 11 سپتامبر و در آستانه حمله نظامي آمريكا به افغانستان، در حالي كه مردم ژاپن هنوز داغ بمباران اتمي شهرهاي هيروشيما و ناكازاكي را به دست خونخواران واشنگتن به دل دارند و همه ساله براي عزيزان از دست رفته شان اشك ماتم مي ريزند، دولت و مجلس ژاپن تصميم به «همراهي» با آمريكا گرفت
    به نام خدا. سلام و خداقوت! هم از اين پست و هم از پست پاره‏آجر واقعا استفاده كردم. البته خوشحال مي‏شوم كه هم لينكم كنيد و هم مدرك اين نوشته‏تان را بيان بفرماييد كه برايم خيلي مهم است. «گاهگاهي به نگاهي دل ما را درياب!» التماس دعا!
    پاسخ

    با سلام با تبادل لينك موافقممطلب چرا شاهچراغ مربوط به كتاب خراباتيان عشق نوشته اساتيد گرامي استاد حقيقي و پيماندوست است.من تازه با اين كتاب آشنا شدم.حرم حضرت معصومه ما رو دعا كنيد.

    سلام

    رحلت علامه عسكري را تسليت ميگويم

    از قالب زيبايت لذت بردم و همچنين از مطلب زيبايت

    يا علي

    سلام عليكم آقاي برادر

    حال شما !؟ مشتاق زيارت

    از ديدن وبلاگتون و عكستون كلي خوشحال شدم ،‏ چرا بي خبر !!

    كجا مشغول هستيد ؟

    + meysam 
    خيلي خوشحال شديم التماس دعا شديد داريم كارمون گير افتاده يا علي
       1   2      >